Trött, tröttare, jag

Tjenamors!
Dags att gå upp igen efter en nästan sömnlös natt. Vi som har hand om webben för Polardistans behöver ju sitta uppe och skriva in i bloggen. på hemsidan och i resultat listan på dörren och den som uppdateras på hemsidan, så inatt gick jag och lade mig i sängen runt 3:45 och hade igår gått upp 7:45. Och nu så ringer mamma och säger att jag måste gå upp (klockan var ju bara 11:30) - låt mig sova. jag arbetar...
Men jag kan berätta att vi har fått in tre Personer i mål. Malin Sundin som kom över mållinjen först, sedan Patrick Junod och efter honom Manfred Witschel. Sedan har även Pierre-Antoine Hertier kommit i mål men kanske inte fullföjt banan korrekt.
Nu kom J upp ur sängen och såg jätte trött ut - han gick ju och lade sig strax efter 23, hur är det möjligt att han ser tröttare ut än vad jag gör?!?!
Nu måste jag äta klart min frukost.

Hörs senare

//

Wrede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0