Morrrr...

Hej!
Nu är jag jävligt sur igen. En av våra hundar slet sig ifrån stakeouten som är uppe vid stugan och någon här i Särna hittade henne (tack så mycket för att du/ni fångade in henne). De tog ner henne till sekritariatet som är uppsatt för tävlingen (Polardistans) och där alla funktionärer var för att vi skulle ha ett möte kl 21. När de kom ner tog L hand om hunden och tog in den till sekritariatet för att fråga om det var någon av funktionärernas hund innan hon sprang och frågade om det var någon av de tävlandes hundar. Vi sa skälvklart att hon var våran, eftersom det är hon. Då sa GN att det är bestämmt att vi inte ska ha hundar inne i sekritariatet, då hade mamma ganska precis tagit tag i linan som hunden satt fast i. Jag sa att jag kunde gå upp med hunden till stugan och GN blev ännu surare att jag gick och inte min mamma, men hon hann ju gnälla ytterligare en gång innan jag hade rest mig eftersom jag har en spricka i min handled som jag fick i lördags, så jag kunde inte röra mig så snabbt som hon kanske önskade och när jag tog min jacka så tappade jag den för att de gjorde så JÄVLA ont i handleden och hon suckade ljudligt eftersom det tog en sån tid för mig att gå ut med hunden. Så jag funderar på att slå till henne nästa gång jag ser henne, men troligtvis gör jag inte det eftersom det är jag som får ondast...
Ses senare
//
En arg Wrede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0