Tja

Hej!
Nu sitter man framför bloggen igen... Sitter på en ingenjörsmetodiks lektion med X som lärare, hon är inge bra då typ 35% ligger och sover på sina bänkar, 60% lyssnar inte utan gör något helt annat exwempelvis bloggar... och typ 5% lyssnar intensivt och följer med i allt snack...
Imorgon hade vi en ganska lugn dag med kemi A, Fysik A, Engelska B och Energiförsörjning...
Kemin har jag redan läst vilket betyder att jag gör uppgifterna och lyssnar på musik samtidigt, och har slutat lyssna på M, för ifall jag skulle ha lyssnat så skulle jag ha somnat. M har en röst som är så lugn att jag somnar.
På fysiken hade vi eget arbete vilket betydde ännu mer musik...
På engelska så hade vi grammatik, vi tittade på adverb - vilket är ganska lätt.
Energiförsörjningen skulle vi göra ett grupp arbete, vilket inte gick så bra. Jag sökte fakta och de andra satt och prata kanske om just energiförsörjningen men det är inte så troligt...
På kvällen hade vi geografi och rättskunskap. Detta höll vi på med på geografin:
Kan ni vilka mineralerna är? Från mjukast till hårdast, från höger till vänster...
På rättskunskapen var det redovisningar som gällde ännu en gång...
Tills vidare
//
Wrede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0