Senaste veckan...

Hej,
Jag vet att det var längesen jag skrev men jag har haft fullt i skolan.
I torsdags fyllde jag år och då sjöng alla som åt frukost för mig och när jag kom in i mitt klassrum så hade min klass skrivit grattis över hela tavlan med två smilisar och ett stort hjärta... Tack kära F2E... <33333
just nu så hade min lärare glömt att vi skulle ha lektion så han hade åkt hem till Uppsala. Så nu håller Carl på med någon sorts matte... För att härleda en liten sak tog det väldigt väldigt väldigt VÄLDIGT lång tid och han kom ändå aldrig till slutet, förrens jag sa till att han aldrig kom till svaret då tog han fram svaret på en halv minut...
Men nu måste jag gå och äta mellis så hörs senare
//
Wrede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0