Hej

Hej på er,
Nu har vi varit i skolan en vecka efter lovet och alla börjar anpassa sig igen...
Förra veckan var ganska jobbig, gick knappt och lade mig utan hjälpte M med en svenska B uppgift, sedan tittade jag på lite film och sen var det mina egna läxor... Det var en häktisk torsdag för de flesta tvåor. Vi hade en svenska redovisning, ett energiförsörjnings prov och en inlämning i fysik.
Den här veckan är lugnare... Vi har tre sidor matte till imorgon, ett häfte i kemi med läxförhör (boooooooring) och en till fysik inlämning, självklart har vi också en rättskunskapsläxa...
Vi har fått en massa valpar så nu saknar jag att inte bo hemma men det är ändå skönt att slippa mammas och pappas tjat om att jag ska göra läxorna... När man går här är det inte alltid man gör läxorna under en längre period, utan vi brukar sitta sista dagen och stressa oss genom de...
Nu måste jag gå till psykologin...
Skriver mer sen
//
Wrede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0