Hej

Hej,
det var ett tag sen, men jag har varit upptagen...
Under midsommar helgen hade vi 7 gäster och hann alltså inte med att skriva...
Sedan i måndags åkte jag till min moster och mitt kusin barn i Vallentuna och var där tills igår.
I måndags hann vi inte göra något men i tisdags så var vi vid badet i gribbylund och det vattnet var iskallt. I onsdags så var vi på kvarnbadet i Vallentuna. Där var det skönt, jag hann däremot bara simma en kilometer eftersom jag behövde hålla koll på kusin barnet i bebis poolen ochkunde inte ta med henne till den stora poolen heller...
I torsdags åkte vi till Eckerö över dagen tillsammans med mosters kompisar, det var ganska trevligt.
Igår kom jag till G-mormor i Täby och vi gick till Täby Centrum och jag fick tre filmer, idag så gick vi till Täby centrum igen och då fick jag två halsband och en tidning eftersom vi skulle sitta vid fontänen ett litet tag, det blev nästan en och en halv timme...
Tills nästa gång
//
Wrede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0