Tråkigt

Tjolahoppsan!
Nu sa jag gnälla igen. Nu är det över att det inte finns något att göra i den här jävla helvetes skolan som vissa kallar bra, jag håller fortfarande inte med om det. Som jag sakt finns det ingenting att göra och datorn suger hur jävla mycket som helst, uppsala har spärrat jätte många hemsidor och vidioklipp på youtube så då finns det än mindre att göra.
Idag har vi den längsta dagen med nästan inga lektioner och inga raster. Just nu har vi lunh och innan det hade vi Samhälle i en timme och 40 minuter och innan det hade vi matte men bara i en timme och 20 minuter. Vi väntar på att få börja fysiken som är en och en halv timme. JIPPI!!! eller inte!
Någon som har något bra förslag på vad man kan göra i närmare en timme?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Nu somnar jag snart eftersom jag igår var vaken till halv ett på natten och gick upp fem eftersom jag skulle hjälpa mamma och pappa inför mammas resa uppåt i landet. Hon har åkt uppåt för att träna våra hundar inför polardistansen som går i början av mars. Där hon ska tävla....
jag ska ha ledigt från skolan....
Pappa ska jobba....
för han får inte ledigt under den tiden stackars honom.

Nu ska jag hänga med på lektionen så tills senare

Wrede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0