Dåligt i skolan

Hej!
Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev men det är för att det har varit lov och då är jsg nästan  aldrig inne på min dator. Idag har allt verkligen allt gått fel och skolan jag går i är helt jävla värdelös och jag menar värdelös om du inte är invandrare förstås för då är skolan perfekt.
Om vi tar det från första början så missade jag min  buss och därmed en extra timmmes sömn occh så fick man ju gå den tråkiga vägen från tåget till skolan som är skit. Om vi sedan fortsätter från första ämnet vilket var svenska hm.. vad gjorde vi då??? Jo vi gick igenom huvudsats och bisats och lite annan grammatik som vi andra fick lära oss i mellanstadiet och om möjligt i högstadiet men men. Sedan då vad hade vi då? jo, vi hade matte, vilket betyder huvudvärk huvudvärk huvudvärk men men vi klarade oss igenom det med tråkiga ekvationer som är helt typiska för matte A, självklart. Sedan hade vi lunch och det var självklart korvstroganof vilket är min absoluta hat rätt eftersom det är typ det enda vi har fått genom skoltiden. Sedan hade vi tyska där vi tittar på VÄRLDENS tråkigaste film som typ handlar om bara fotboll vilket gör den ännu sämre. Sedan fick vi en ganska stor läxa som vi ska kunna HELt utantill, det är att vi ska lära oss personliga och possessivapronomen (nominativ, ackusativ och dativ). Sedan hade vi kemi med absoluta hat läraren för hela klassen inte bara mig, hon lyssnar aldrig och jämför oss med andra klasser... Där fick vi en läxa tills imorgon, fem tal på något vi precis lärde oss och alltså lärt oss på typ 5 minuter. Sedan stressa till tåget, där man fick stå igen... Sedan äta samma mat som igår men med ris idag istället för makaroner. Efter det var det dags att ge hundarna mat, eftersom pappa hade gett de mat tidigare idag så saknades det skålar eftersom han är så jävvla slö när det gäller att sköta om djuren och speciellt ta in skålar från burarna.
Dessutom så har jag en läxa som ska vara inlämnad på söndag  som jag knappt har börjat med.... Då är det väl bra att titta på en film, eller????
som jag gör just nu. Den här filmen är väldigt bra, där hälften av karaktärerna är helt dumma i huvudet.

//
Wrede

P.S. Jag lovar att jag ska försöka skriva mer under det här året mot förra året D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0