Ännu tråkigare

Hej!
Jag har ju lovat att jag ska försöka skriva mera och det gör jag ju nu också eller hur?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Någon som har någon bra ide på vad man kan göra på Arlanda vid den här tiden och en tid framåt?????
Just nu har jag suttit här i ungefär 2,5h det är jätte kul kan jag lova dig!!!! eller inte alls........
Jag har inget att göra förutom läxor vilket är en pest eftersom jag börjar bli rastlös. Det är sällan jag blir rastlös, väldigt sällan. Jag har ett väldigt bra tålamod. Det kommer troligtvis vara ungefär likadant imorgon men då i skolan när vi har två långa teori timmar efter varandra innan lunch och engelska efter lunch. Jagg kommer väl gå  och lägga mig samma tid som igår alltså runt 1 inatt och sedan behöva gå upp runt 6 och äta frukost så jag hoppas jag hinner med bussen imorgon bitti så att jag kan få en extra timmes sömn.
Sedan kommer mormor hem till oss imorgon tackochlov för då kommer jag att kunna ta sovmorgon den här helgen också, det går bra när mormor eller mamma är hemma därför att då ger de djuren frukost, alla 40djuren.
Jag tycker att det känns som om hela den här veckan har tagit hur jävla lång tid som helst. Jag har ju knappt fått någon sömn eftersom jag har varit tvungen att hjälpa mamma med packningen och att sy (eller i alla fall nåla) hennes slädsäck som hon behövde tills idag och resten av helgen på träningen.

Tillss om ett tag//
WREDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0