Sol

Hej!
Nu har solen äntligen kommit, yeeeppiiiiii ;D Vad tycker ni om solen jag själv tycker att det är kul och att det är skönt. I lördags var det skönast eftersom det verkligen var soligt och varmt. Tyvär så var strålningen lite för hög för min hud efftersom jag brände mig ganska mycket på beksidan ben. Det gjorde jag för att jag låg på studdsmattan i gassande solsken och läste läxor.
Just nu börjar stressen inför skolbalen att komma smygande eftersom den kommer här om ett litet tag och innan dess så kommer jag att ha fullt upp alla helgerna eftersom nu på fredag kommer jag att vara på en fest där vi ska spela "Las Vegas - spel" hela kvällen och det hoppas jag blir kul men vissa utav tjejerna som blev inbjudna dissar tjejen som bjöd in dig för att de ska gå på "Rix Fm - festival", En dansshow eller så orkar de inte för att dee ska åka till Paris på lördagen och orkar därför inte gå till festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0