Sportlovet

Hej!
Jag  har inte riktigt haft tid att skriva efttersom jag har blivit intvingad till stan i måndags, skotta snö i tisdags pga att vi blev insnöade. I onsdags blev det upp för sent och sedan var det dags att åka med i släden när pappa körde ett sex-spann och  firade mormor. I torsdags var det dags att skotta igen eftersom annars skulle vi inte komma ut och i dag har vi åkt omkring för att hämta våra medar och mina skidor. I morgon  kommer vi att få gäster så min mamma kommer att tvinga mig att baka en kaka som vanligt. Jag längtar tills skolan börjar igen så att jag kan få prata med någon i min ålder och inte mina föräldrars ålder som tycker om nästan samma musik som jag men det kommer bara att vara i ca tre dagar eftersom jag kommer att åka med min mamma på SM i släde uppe i åsarna och vi ska ha med oss min moster Jipi en lång helg med vuxna  efter en vecka med bara vuxna. Förhoppnings vis kommer det att vara några ungdomar där uppe så att jag har någon att prata med.
Men måste sova nu annars kommer mina föräldrar att bli riktigt sura på mig föratt jag var uppe hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0