Söndag

Goddagens!
Idag kommer det nog inte att hända så mycket eftersom mamma inte är hemma eftersom hon och en annan person har åkt upp på en slädtur i en vecka. Så självfallet kommer det inte att hända ngt så jag kan ligga i sängen och göra ingenting halva dagen och resten göra "läxor". Just nu ligger jag ner och tittar på tv. Jag hoppas att det kommer att hända ngt kul idag annars kommer jag inte ens göra mina läxor och det är ju inge bra.
Imorgon kommer jag att ha riktigt tråkigt eftersom vi har bild och vi ska teckna då. Tack och lov har vi matte tyvär ska vi ha matte prov på tisdag och alltså måste vi öva inför det. Det har inte hänt så jätte mycket under de dagar jag inte har skrivit förutom att jag har tittat på the phantom of the opera men jag tycker fortfarande att Christine Daae ska spelas av Sarah Brightman eftersom den musikalen är skriven till henne från början.

Tills nästa gång...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0