Onsdag

Goddagens!
Idag har vi haft gymnastik med två tjejer som kan vara lite jobbiga då de alltid vill ha det bästa medans nästan ingen som jag lyssnade på riktigt tyckte om det.
Just nu försöker jag göra en ny design till bloggen eftersom jag har fått klagomål på att den är "tråkig och ful". Men jag behöver lite hjälp för det går inge bra..... Däremot har jag lärt mig några nya saker. Jag vill verkligen göra en egen och snygg design. Jag hoppas att jag snart lär mig det.
De två föregående dagar har det inte hänt så jätte mycket mer än att jag har haft matte prov i Tisdags.
Idag kommer det två bra program på TV men jag kommer inte att få se något av de eftersom min mormor och G-mormor inte tycker om de programmen. De går sammtidigt så jag kan inte be pappa spela in de åt mig för då kan inte han se något annat program och han vill nog inte se det ena av det. De börjar 21:00 båda två. Det ena är Resident Evil och det andra CSI Triologin. Hoppas ingen avslöjar något om de.....

CD= Christine Daae

Kommentarer
Postat av: taylor "thadouchebag" lautner

För att få hela headern att synas; välj bredd 800 (ifall du inte har ngt annat inställt i stilmallen, då klickar du på det)

2010-03-31 @ 19:47:04
URL: http://hotchicks.se
Postat av: thadouchebag

juste, tack för bilden, den behövdes i denna gråa blogg!

2010-03-31 @ 19:47:41
Postat av: Wrede

Jag har gjort det men det är höjden soom är problemet.....

Hur ändrar jag den????

2010-03-31 @ 19:51:38
URL: http://wredesbrasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0