Kväll

Hej!
Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev men det var för att jag har haft så mycket prov förra veckan och en jätte jobbig svenska uppsats som jag inte blev så nöjd med. Jag har ganska precis läst ut våran svenska bpk som ska vara utläst till imorgon. Jag hoppaas för alla andras skull i min klass att de också har läst ut den eftersom våran lärare lär hitta på något hemskt som vi ska göra om boken förutom boksamtal. Boken är Ninas resa, en överlevnads berättelse. Jag tycker att den var väldigt hemska och hoppas att det inte kommer att hända igen någonsin. Det verkar hemskt och att uppleva det lär ha varit hemskare. Jag rekomenderrar den verkligen för alla så att  alla kan första vad som har pågått i världen innan vi föddes eller precis när vi föddes. Jag har just bbytt bok att läsa och ska läsa en bok av Mary Hoffman som är en duktig författare och hon skriver intressanta böcker enligt mig som kan hänvisas till verkligheten eller till något i historien som har hänt.
Jag har hört att vissa inte gillar min bakgrund här i bloggen men vad tycker ni att jag ska ha istället då då om ni inte tycker om den...
Jag hoppas att jag hinner skriva fler inlägg än vad jag har gjort på sistone.
Jag kan också rekomendera att gå med i Grepolis.se och bli vän med Keroro eller Starwarsgirl som då kan hjälpa er som har spelat det ett tag och de föregående. Eller på Ikariam.se och ta kontakt med Wrede som kan det spelet och har spelat det i snart 2 års tid de personerna kan hjälpa er inom de spelen. Jag kan rekomendera en person som kan mycket i DF och kan hjälpa er där om ni behöver det.

Tills nästa gång må bra....

Kommentarer
Postat av: topsy krett

suck chris, att du aldrig lär dig! kortare inlägg, fler bilder tack!

2010-03-27 @ 15:23:39
URL: http://chicademierda.blogg.se/
Postat av: topsy krett

yaaa nu har jag läst hela inlägget! Ljusare bakgrund kanske bild på dina hundar? inte så amatör header, gör en header iaf, spelar ingen roll om de e i paint, men ha med bilder iaf!

2010-03-27 @ 15:25:18
URL: http://chicademierda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0