Ny

Hej det här är min tredje blogg men min första på blogg.se så det kanske inte blir så bra eftersom jag inte är van med den här sorten. Jag ska ändå göra mitt bästa. Just nu tittar jag på OS som alla andra som inte har något val när någon annan vill se det och det bara finns en tv i lägenheten (OBS! jag bor inte hemma eftersom jag bor 10mil från min skola så jag är hos min mormor och g-mormor på veckorna). Jag döpte den här bloggen till wredes brasa eftersom jag fick mitt smecknamn wrede under ett lajv medans vi satt runt brasan. Här kan ni även be om hjälp om ni behöver stöd eller bara vill ha någon att prata med.

Kommentarer
Postat av: Emma

Chris gumman! Du e för söt =D

Läs min blogg och kommentera gärna <3

PS. Jag vill komma hälsa på dig. Jag vill gärna, får se när båda kan. KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2010-02-20 @ 19:19:11
URL: http://nowyouknow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0