Vinter

Tjollahoppsan!
Nu har vintern verkligen kommit hit, nu kan vi verkligen ut och dra och jag kan äntligen dra med hundarna eftersom det är snö nu och inte barmark. Just nu har jag en tråkig matte genomgång men det finns ju datorer så jag klarar mig.
Jag hade en ganska tråkig födelsedag och har fortfarande inte fått min födelsedags middag vilket är över två veckor sedan jag skulle få den.
Vi har varit ute och dragit med hundarna och efter det så har två hundar skadat sig i slagsmål men inte i samma slagsmål och det var inte de två som bråkade.
Nu är det bara några dagar kvar till jul afton och jag behöver åka och julshoppa någon som vet vad man kan köpa till mamma, pappa, mormor, farmor och gamel mormor??? Skulle behöva hjälp med det.

Många julhälsningar
Wrede


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0