Slutet och början

Hej!
Nu har sommar lovet slutat och skolan har börjat. Jag har varit i skolan idag och träffat mina nya klasskompisar. Det var annorlunda mot att gå i en friskola. Vi kommer också att ha väldigt mycket för oss imorgon och det  kommer att vara en ganska långdag men den kommer inte att medföra sig så mycket eftersom vi inte kommer att få våra id-kort imorgon även om vi tar korten imorgon. Idag har vi bara fått en massa papper som skulle skrivd på och så har vi gått en liten rundtur i skolan men den är ändå som en labyrint som kommer att ta tre år att lära sig att hitta igenom. Vi har också träffat några ur elevrådet. Det var ganska trevligt idag men väldigt långdraget.

Just nu sitter jag och tittar på Miss Marple medans mamma och mormor sitter i soffan och sover. Pappa sover i sängen. Jag sitter och tittar på det och försöker hitta vem mördaren är.

God natt
//Wrede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0