Torsdag

Hej!
Idag kommer jag kanske inte att skriva så jätte mkt eftersom jag inte har gjort så jätte mkt. Just idag har jag bara tittat på tv eller nästan bara tittat på tv. Jag har faktiskt lagat  middagen helt själv också.
Den här veckan har jag haft lov och jag har inte riktigt "slappat" som man ska göra på lov utan mina föräldrar är sllav drivare så jag har jobbat hela lovet. Jag längtar verkligen tills skolan börjar igen eftersom de enda jag kan prata med är mina föräldrar som bara går mig på nerverna.
Jag har en liten fråga bara.... Hur ser en dvärg ut som jobbar på cirkus i klädväg menar jag då då.
Jag har hunnit städa mitt "rum" egentligen loft.... Det har gått relativt bra eftersom jag har hittat mitt snygga 18k guld örhähgepar som jag har letat efter men tyvär har jag tappat bort ett annat par  örhängen som var ett utav mina favorit par.... Jag hoppas att jag hittar det igen ngn gång.
De här två är häftiga tillsammans och smarta occh de använder matta som jag älskar.
Jag har lite tråkigt så jag lägger in en bild på bröderna Eppes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0