Påskdagen

Goddagens!
Mamma är konstig. Två orsaker. Den första är att hon försöker vara cool och säger saker hon inte helt och hållet förstår. Den andra att allt hon pratar om är hennes förbanade hönor.
Igår på Påskafton hade vi världens mest påskiga middag. Vi åt Tacos..... Mamma kom hem igår också och inte hade hon med sig någon present med sig. Men jag har fått en av mormor och g-mormor. Det var en riktigt snygg lång tröja. Den ska jag ha på mig på måndan efter lovet.
Snart kommer det att komma lite listor. Jag behöver bara få orken till det.
Idag har jag gjort lite SO och sedan har jag legat och tittat på TV resten av dagen.
Här nere kommer det en bild från mammas fjälltur på en av våra hundar....

Kommentarer
Postat av: topsy krett

bild! GILLAGILLAGILLA

2010-04-08 @ 21:50:09
URL: http://chicademierda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0