Onsdag

Hej!
Jag vet att jag inte har skrivit på länge men det beror på att jag har haft så väldigt många prov och en hel del behövde jag öva inför. Just nu sitter jag och tittar på världens tråkigaste program. De tror att det är jätte brra men det är det inte. Jag tror att jag inte kommer att ha så jätte mycket tid över till att skriva nu i denn närmaste framtiden eftersom jag kommer ha ca 2-3 prov per vecka nu i framtiden. Men tur är att jag kommer att gå på balen den 6/6 och helgen innan ska vi kanske spela laserdom med klassen det är ett bra initiativ från de som kom på det eftersom vi troligtvis inte kommer att träffas så mycket efter att vi börjar på gymnasiet och sommaren. Vi kommer att sluta 9/6 till sommar lovet men tror att många slutar på slutet av den veckan. Just ni försöker jag hitta hur man hittar kurskoderna på de kurser jag vill gå...

Tills nästa gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0